Jak dostać buty za darmo?

No prawie za darmo 😉 Mam tu na myśli testowanie rożnego rodzaju produktów w zamian za wyrażenie własnych opinii. Akcje taką prowadzi m.in. Biedronka na stronie TestuJemy co najlepsze dla Biedronki. Nigdy nie miałam szczęścia w losowaniach, ale ten jeden raz mi się udało. Zgłosiłam się do akcji Zostań jednym ze 100 wyjątkowych testerów marki Hooy i dostałam buty sportowe do testowania. Moja druga połówka była zazdrosna, że udało mi się zakwalifikować, więc napisałam o tym do organizatora akcji i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dostaliśmy rownież męską parę butów! Duży plus dla marketingowców.

Model męski to Serpentus 005 w kolorze bordowym do kupienia za 249 PLN na stronie http://www.hooy.eu/serpentus-005–2.html

Model damski to Cleopatra 026 w kolorze czarno-niebieskim do kupienia za 149 PLN na stronie http://www.hooy.eu/cleopatra-026.html

Buty damskie są bardzo lekkie i zgrabne. Są miękkie i miłe w dotyku. Podoba mi się sposób połączenia kolorów, zaokrąglony czubek oraz logo marki tłoczone na pięcie, języku i podeszwie. Dobrze leżą na stopie, zachęcają do pokonywania w nich dużych odległości i czuję się w nich bardzo oryginalnie. Mam nadzieję, że tak samo się będą nosiły jak wyglądają.

Buty męskie wykonane są z wysokogatunkowej skóry naturalnej. Wyglądają na dobrze wykonane i mają śliczny kolor. Do tego są wygodne. Logo tłoczone z tyłu obuwia i na podeszwie czyni je bardzo oryginalnymi. Mają nierzucającej sie w oczy detale, oprócz napisu „F1 Hooy” z tyłu 🙂 Jeśli lubicie kontrasty, możecie zmienić sznurówki na białe, które zostały dołączone do butów. Mojej drugiej połówce podoba się wersja bordowo-bordowa albo z lenistwa nie chciało mu się po prostu przekładać sznurówek. Testy właściwe rozpoczęte!

4 comments

Skomentuj

