Fascynujący początek

Witam Cię Drogi czytelniku,
mam sporą tremę, bo to mój pierwszy (nie licząc słowa wstępu) wpis. Cały czas jednak przyświeca mi myśl, że robię to dla Ciebie i jeśli coś Ci się nie spodoba, to mi o tym powiesz a ja to poprawię 😉 dzisiejszy dzień przyniósł wiele ciekawych wydarzeń. Poniżej znajdziesz linki do tych, które przykuły moją uwagę na dłużej. Nowe promocje od jutra w sklepach umożliwią zakup smacznych i zdrowych produktów po atrakcyjnych cenach. Ostatni akapit to 5 słówek obcych do zapamiętania na dziś oraz skrót klawiszowy, który ułatwi Ci pracę na komputerze.
Zapraszam do lektury.

Co przyniósł dzień:
1. Dlaczego prąd niemiecki jest tańszy od naszego
2. Mity na temat picia wody
3. Co marchewka ma na myśli
4. Umowy na czas określony a stały etat
5. Zmiany regulaminu Allegro
6. Stan oszczędności Polaków

Promocje w sklepach:
Tesco

20140402-221256.jpg

20140402-221306.jpg

20140402-221312.jpg

Biedronka

20140402-221410.jpg

Kaufland

20140402-221503.jpg

Słówka angielskie na dziś:
accompany – towarzyszyć
acquiescence – zgoda
bargain – okazja
imply – dawać do zrozumienia, sugerować
plug – wtyczka

Przydatny skrót klawiaturowy:
Klawisz F3 działa jako „szukaj” zarówno w przeglądarkach internetowych, jak i w systemie MS Windows.

Skomentuj

